ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ناکامی ستاره های نامدار لیگ‌برتر

  • کد خبر: ۱۲۳۲۶۸
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
ناکامی ستاره های نامدار لیگ‌برتر
ستاره‌های شناخته‌شده، هنوز فرصت خودنمایی پیدا نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پنج ستاره نام‌آشنای شاغل در لیگ‌برتر ایران نتوانسته‌اند شروع خوبی را در فصل جدید رقابت‌ها تجربه کنند و آمار جالب‌توجهی نداشته‌اند. سه هفته از آغاز بیست‌ودومین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران گذشته و تیم فوتبال سپاهان توانسته است با هفت‌امتیاز به‌تن‌هایی صدر جدول را به تسخیر خود در‌بیاورد. نگاهی به آمار‌و‌ارقام‌های فردی نشان می‌دهد که برخی بازیکنان برخلاف تصور‌ها نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و فصل جدید را با عملکردی دور‌از‌انتظار آغاز کرده‌اند.

رشید مظاهری

دروازه‌بان سی‌وسه‌ساله و باتجربه طلایی‌پوشان اصفهانی درحالی‌که انتظار می‌رفت بتواند جایگاهی ثابت در خط دروازه سپاهان داشته باشد، با عملکرد پر‌فراز‌ونشیب در آغاز فصل جدید رقابت‌ها، مدیران سپاهان را وادار به جذب یک ستاره جدید در خط دروازه کرد. مظاهری در هفته نخست با خوش‌شانسی موفق شد مقابل استقلال کلین‌شیت کند و یک اشتباه فاحش را در مقابل دروازه خودی انجام داد. دروازه‌بان سپاهان در هفته دوم در مصاف با نساجی دروازه‌اش را باز‌شده دید و با یک اشتباه عجیب دیگر، در آستانه اخراج از میدان مسابقه قرار داشت. این دروازه‌بان در هفته سوم و در مصاف با گل‌گهر، نیمکت‌نشینِ پیام نیازمند شد و حالا به‌نظر می‌رسد کاری سخت برای بازگشت به خط دروازه تیمش داشته باشد.

محمد خدابنده‌لو

پدیده فصل گذشته رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران، درحالی‌که در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت، با مدیران گل‌گهر به توافق رسید تا در لیگ بیست‌ودوم، این هافبک بیست‌ودو‌ساله در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور داشته باشد. خدابنده‌لو در دیدار هفته نخست مقابل تراکتور، در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت؛ اما نتوانست عملکرد خوبی را از خود به‌جا بگذارد. خدابنده‌لو در مصاف با مس رفسنجان در نیمه دوم به ترکیب تیمش اضافه شد؛ اما بازهم ناکام در درخشش بود و در مصاف هفته سوم برابر سپاهان، در بین دو نیمه از ترکیب گل‌گهر خارج شد تا جایگاه ثابتی در جمع شاگردان قلعه‌نویی نداشته باشد و برخلاف انتظارات، نتواند شروع خوبی در تیم سیرجانی داشته باشد.

گادوین منشا‌

آقای گل فصل گذشته لیگ‌برتر فوتبال ایران که تصور می‌شد با اضافه‌شدن لوسیانو پریرا، زوج خط حمله مخوفی را در مس رفسنجان شکل دهند، لیگ بیست‌ودوم را با عملکردی ناامیدکننده آغاز کرده است و در سه هفته آغازین فصل جدید، نتوانسته است در نقش گل‌زن در ترکیب تیمش بدرخشد و موفق باشد. منشا در هر سه دیدار مس رفسنجان در فصل جدید در نیمه دوم از ترکیب تیمش خارج شده و جایش را به امید لطیفی داده است. ستاره نیجریه‌ای مسی‌ها در هفته سوم بهترین فرصت را برای ثبت اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم داشت، اما ضربه پنالتی به‌دست‌آمده به‌سود مس رفسنجان را از دست داد تا ضعیف‌ترین شروع در سه فصل اخیر را از خود به‌جا بگذارد.

مهدی عبدی‌

مهاجم جوان سرخ‌پوشان پایتخت با‌وجود شایعاتی که درباره حضورش در لیگ پرتغال مطرح شده بود، با درخواست گل‌محمدی در جمع بازیکنان پرسپولیس ماندنی شد و یحیی امیدوار بود تا ستاره بیست وسه‌ساله تیمش بتواند در لیگ بیست‌ودوم عملکرد خوبی را از خود به‌جا بگذارد و ضعف خط حمله سرخ‌پوشان را برطرف کند. عبدی در دو هفته آغازین فصل جدید و درحالی‌که هنوز انتقال یورگن لوکادیا به پرسپولیس نهایی نشده بود، فرصت بازی در ترکیب سرخ‌پوشان را به‌دست آورد؛ اما عملکردی ناامیدکننده داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند تا در دیدار هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک به نیمکت‌نشین مطلق تبدیل شود.

سجاد شهباززاده

مهاجم مورد‌علاقه ریکاردو سا‌پینتو، در هر سه دیدار ابتدایی آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و به بازیکنانی مانند پیمان بابایی، آرمان رمضانی و البته مهدی قایدی ترجیح داده شد. سجاد شهباززاده، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و هدف انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت. شهباززاده که در سه دیدار استقلال در آغاز لیگ بیست‌ودوم عملکرد قابل‌قبولی نداشته است، باتوجه‌به ترافیک خط حمله آبی‌ها حالا خطر نیمکت‌نشین‌شدن را احساس می‌کند و دور‌از‌ذهن نیست که او از هفته چهارم جایی در ترکیب استقلال نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->